Login to your account

Username *
Password *

hide

0915-508-7589

0513-531-5802

شماره تماس 7/24h

سبدخرید شما خالی است!

امروز می‌خواهیم یک دستگاه با فناوری منحصربه‌فردی را به شما همراهان مجلۀ رایبد طب یار معرفی کنیم؛ یک فناوری انقلابی. این فناوری مربوط به حوزه تصویربرداری‌ست و ورود آن به مراکز تصویربرداری کار دندان‌پزشکان را برای تشخیص و درمان موثر به‌ مراتب راحت‌تر می‌کند.

در این معرفی و بررسی همراه ما بمانید

ارتوفوز تجهیزات دندانپزشکی رایبد طب یار

برای آنان که بیشتر می‌خواهند!

دستگاهی با تصاویر دوبعدی و سه‌بعدی، با کیفیت و کارایی بالا و درک دقیق از جدیدترین فناوری‌ها برای ساده‌کردن فرایند تشخیص که توسط سنسور یک‌پارچۀ تبدیل مستقیم (DCS) که به‌طور کامل استاندارد تصویربرداری پانوراما را دوباره تعریف می‌کند! و وضوحی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. فناوری Sharp Layer ـ حتی در موارد دشوار ـ تصاویر پانوراما با فوکوس خودکار را ارائه می‌دهد. Orthophos SL بیشترین سهولت استفاده را از طریق موقعیت یابی اتوماتیک، عملکرد بصری با EasyPad و یک نور محیطی را که به صورت جداگانه قابل تنظیم است، تضمین می کند.

 

 

 (داخل پرانتز!)

کلمه پانوراما در اصل توسط نقاش ایرلندی Robert Barker ابداع شد. این نقاش از این کلمه برای نشان‌دادن نقاشی‌های پانورامایی که از Edinburg مرکز اسکاتلند گرفته بود استفاده می‌کرد. البته در گذشته عکس‌های پانوراما هم انداخته می‌شد. ولی این عکس‌ها در واقع با چسباندن چند عکس به یکدیگر ساخته می‌شدند. عکاسی پانوراما امروزه به عنوان یک تکنیک در عکاسی شناخته شده که توسط آن شما می‌توانید عکس یک محیط یا منظرۀ وسیع را بدون این‌که خیلی از سوژه مورد نظرتان فاصله داشته باشید، بگیرید. در واقع در عکس پانوراما محیط بسیار وسیعی می‌تواند در عکس شما گنجانده شود. به طور مثال شما در عکس پانوراما می‌توانید تصویر شرق تا غرب منظره شهر را مشاهده کنید. عکس‌های پانوراما را می‌توانید به صورت افقی، عمودی یا 360 درجه بیاندازید.

مزایای استفاده از Orthophos SL 3D

استفاده از Orthophos SL 3D، به دلیل ایجاد تصاویر فراوان دوبعدی و سه‌بعدی، شرایط را کاملاً برای طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های درمانی آماده می‌کند.

  • تصاویر فو‌ق‌العاده: به‌دلیل داشتن سنسور یک‌پارچۀ تبدیل مستقیم (DCS) برای ایجاد بهترین کیفیت تصویر.
  • برنامه‌های جامع نرم‌افزاری پانوراما و سفالومتری: به عنوان مثال برای رادیوگرافی بایت‌وینگ (bitewing) یا تصاویر سفالومتریک (Ceph)، با داشتن بازوهای متنوع (ceph) در سمت چپ یا راست که در هر زمان می تواند مجدداً تنظیم شود.
  • تصاویر شارپ مطمئن: فناوریSharp Layer امکان نمایش وضوح قابل اطمینان در سطوح مختلف را ارائه می دهد.
  • امنیت بیمار: با اتوماتیک شدن اندازه‌گیری عرض گیج‌گاه و داشتن تکیه‌گاه پیشانی و ابزار سبک مناسب‌سازی محل و دستگیره‌های محکم.
  • سه‌بعدی، باتوجه به نیاز شما: با دوز پایین و کارکرد اچ‌دی می‌توانید تصاویر سه‌بعدی را در دامنه دوز تصاویر اشعه ایکس دوبعدی و تصاویر HD با وضوح حداکثر 80 میکرون تولید کنید.
  • ولوم منعطف: قابل تنظیم از رنجø 5 cm x 5.5 cm تا  ø 11 cm x 10 c.
  • تصاویر بهینه قابل تکثیر: با موقعیت‌یابی خودکار و بلوک اکلوزال و EasyPad ثبات بصری را فراهم می‌کند.
  • فضای دلپذیر: با داشتن نور محیطی با بیش 30 رنگ مختلف.

 

 

 

DCS  وضوح جزئیات دقیق

سنسور تبدیل مستقیم (DCS) تعریف استاندارد تصویربرداری پانوراما را بازتعریف کرده است. پرتوهای X مستقیماً به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می شوند. برخلاف سیستم‌های معمولی، به‌دلیل تبدیل نور، هیچ تلفاتی در سیگنال وجود ندارد. این یعنی خروجی اطلاعات با تصویر بهبود یافته برای شما. درنتیجه تصاویر با سطح وضوح بالا و منحصر به فرد ـ حتی با دوز بسیار پایین ـ است.


چه کسی آنلاین است؟

ما 2 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ملاقات در دفتر

hideخراسان رضوی ،مشهد ، مجیدیه

hideشماره تماس:05135315802

hideRaibodteb@gmail.com

ساعت کاری شرکت

hideشنبه-۴شنبه------- 8 صبح - 9 بعدظهر

hide۵شنبه ------------ 8 صبح - 5 بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید

.فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی رایبد طب یار

خبرنامه رایبد