Login to your account

Username *
Password *

hide

0915-508-7589

0513-531-5802

شماره تماس 7/24h

سبدخرید شما خالی است!

Coxo  نامی آشنا برای دندانپزشکان ایرانی است. کمپانی چینی که با توربین های ارزان قیمت خود جایش را در بین مطب های ایرانی پیدا کرد. امروز قصد داریم تا یکی از محصولات این کمپانی چینی را بررسی کنیم. با رایبد طب یار همراه باشید.

مشخصات فنی:

Technical:

High speed handpiece                  3 way spray 3 air

Chuck type                                      push button

Bulb:                                                 LED light

Noise                                                ≤70dB

Air pressure at the back end of HP: 0.25-0.27MPA(4hole

0.20-0.22MPA(2hole

Bur applicable                                  Ø1.59-Ø1.6mmx21-23mm

Rotation speed                                           ≥300,000rpm

طراحی و ساخت:

توربین  CX207-F coxo- یک توربین دارای LED است. بدنه ای آلمینیومی و  زیبا و در عین سادگی، خوش دست که این توربین را برای استفاده لذت بخش می کند. در ادامه به بررسی تمام نقاط قوت و ضعف این توربین خواهیم پرداخت.

کارتریج و بلبرینگ: 

کوکسو برای این توربین از بلبرینگ های آلمانی Myonic  استفاده کرده که تست های بالانس دینامیکی بر روی آن انجام شده است. و بدنه هِد مانند سایر توربین های پیشر فته بازار توسط دستگاه cnc ساخته شده است. تمامی شرکت های تولید کننده اینسترومنت برای تولید توربین و سایر اینسترومنت های دندانپزشکی از دستگاه CNC استفاده می کنند تا پایداری تولیدات خود را بیشتر کنند. طراحی کارتریج و بلبرینگ های این محصول منجر به تولید سرعت 300 هزار دور بر دقیقه برای گردش روتور شده است که سرعت قابل قبولی است و برش با کیفیت را برای کاربر فراهم می کند. 

سیستم آنتی داسْت:
مشابه این سیستم را توربین های jinme دارند که کوکسو نام «آنتی داسْت» برای آن گذاشته است. هنگامی هوای توربین قطع می شود، یک فشار منفی باعث بازگشت گرد و غبار و مایعات به درون هِد می شود. این کار باعث کاهش طول عمر کارتریج می شود. در محصولات برند jinme این سیستم انتی ریترکشن نام دارد. این ویژگی ارزشمند به کیفیت و طول عمر این توربین ها اضافه می کند. 

اسپری آب:

وقتی توربینی اسپری آب سه تایی دارد فقط این جمله به ذهن خطور می کند: بهترین اسپری آب. بهترین اثر خنک کنندگی برای فرزهای دندانپزشکی با اسپری آب سه گانه است. 

LED:

   خب یکی از اصلی ترین ویژگی های این توربین همین LED دار بودن آن است که دارای ژنراتور داخلی است. این ویژگی بین دندانپزشکان خیلی طرفدار دارد و همه کمپانی های تولید کننده اینسترومنت تلاش می کنند که چند توربین دارای LED تولید کنند. نور طبیعی، و روشنایی قابل قبول در کنار نیاز نداشتن به تغییر در یونیت برای تامین انرژی LED، این توربین را خواستنی تر کرده است.

 صدای تولیدی:
صدای تولید شده توسط این توربین حدود 70 دسی بل است. یکی از نقاط ضعف این توربین همین صدای تولیدی آن است. در حالی که رقبای این کمپانی ماننده jinme محصولات کم صدا تری را تولید می کنند کوکسو هم می توانست با طراحی بهینه تر این ضعف را جبران کند. صدای کم از ویژگی های مورد علاقه دندانپزشکان است که می تواند در موفقیت یک محصول نقش بسیار زیادی را ایفا کند. سایر ویژگی ها:این توربین پوش باتن، در ابعاد و  ویژگی های متعدد تولید می شود  که این توربین میان رده را دوست داشتنی تر کرده است، ویژگی هایی انتخابی مانند کوپلینگ داشتن یا نداشتن، ابعاد کوچکتر هد داشتن یا نداشتن و ...



جمع بندی:
اگر به دنبال توربینی با کارتریج و بلبرینگ باکیفیت متوسط و اسپری آب سه گانه و دارای LED هستید و صدای آن برای شما چندان اهمیتی ندارد، توربین CX207-F coxo-  می تواند یکی از گزینه های شما باشد. تیم متخصصین رایبدطب   


چه کسی آنلاین است؟

ما 8 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ملاقات در دفتر

hideخراسان رضوی ،مشهد ، مجیدیه

hideشماره تماس:05135315802

hideRaibodteb@gmail.com

ساعت کاری شرکت

hideشنبه-۴شنبه------- 8 صبح - 9 بعدظهر

hide۵شنبه ------------ 8 صبح - 5 بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید

.فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی رایبد طب یار

خبرنامه رایبد