Login to your account

Username *
Password *

hide

0915-508-7589

0513-531-5802

شماره تماس 7/24h

سبدخرید شما خالی است!

Croco یک برند جدید از کمپانی معتبر jinme است و می توان گفت در کیفیت و ساخت مشابه محصولات jinme است اما سایه محصولات jinme را روی سرش حس می کند. یکی از توربین های ارزان قیمت و با کیفیت موجود در بازار همین jinme ME است. توربینی با ویژگی های قابل قبول و قیمت مناسب. در نقد و بررسی این توربین همراه ما باشید.

کارتریج:

Jinme ME  دارای کارتریجی غیر کپسولی است که مزایا و معایب خودش را دارد. توربین های دارای  کارتریج کپسولی از صدای کمتری برخوردارند که این توربین از آن دسته نیست ولی این مسئله مزایای خودش را هم دارد؛ مهم ترین حُسن کپسولی نبودن کارتریج این است که تعمیر آن بسیار راحت تر و کم ریسک تر است؛ یعنی اگر زمانی بلبرینگ های کارتریج توربین، احتیاج به تعویض داشته باشد، بسیار راحت تر تعمیر می شود و این مسئله هزینه را برای کاربر کاهش می دهد. البته کارتریج های کپسولی مزایای خودشان را هم دارند که بعدا در مقاله ای توسط متخصصین رایبدطب آن ها را شرح خواهیم داد.

ابعاد کارتریج طراحی شده برای این محصول کاملا مشابه کارتریج  NSK PAX-TU03 است. NSK هم نامی آَشنا برای دندانپزشکان ایرانی است. یک کمپانی ژاپنی باسابقه و موفق در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی؛ پس می توان گفت با یک طراحی خوب در کارتریج مواجهیم.

اسپری آب:

بهترین اسپری آب برای توربین های دندانپزشکی، اسپری آب سه‌گانه است اما این توربین اسپری آب یگانه دارد که یک نقطه ضعف برای توربین به شمار می رود.

فشارهوای قابل تحمل و بازه سرعت:

بازه فشار هوای قابل تحمل برای کارتریج این توربین 2.1 تا 2.3 بار است. البته برای افزایش طول عمر این محصول توصیه می شود که فشار هوای توربین را روی حداقل میزان، یعنی2.1  بار تنظیم کنید و در بازدید های دوره ای این مسئله را کنترل کنید.

سرعتی که می توان از کارتریج این توربین انتظار داشت چیزی حدود 300 تا 350 هزار دور بر دقیقه است. که این مسئله به بلبرینگ های کارتریج بستگی دارد. اگر انتظار سرعت بیشتری را دارید می توان از محصولات دیگر این کمپانی مانند توربین های سری j  این محصول استفاده کنید. سری j توربین های jinme   می توانند تا سرعتی حدود 470 هزار دور بر دقیقه را تولید کنند!

رایبد طب یار توربین ME

سایر ویژگی ها:

از ویژگی های دیگر این توربین پایین رده، سیستم clean head است. یکی از ویژگی های دوست داشتنی که به طول عمر توربین ها اضافه می کند. هنگامی که هوای توربین قطع می شود مقداری از گرد و غبار و مایعات به هد توربین می گردد که می تواند از طول عمر توربین کم کند اما اگر توربینی دارای سیستم آنتی ریترکشن باشد این مسئله برای شما حل شده خواهد بود. ضمنا مدل فرزگذاری این توربین هم پوش باتن است.

جمع بندی:

اگر به دنبال توربینی با طراحی خوب و امکانات قابل قبول و قیمت فوق العاده مناسب و طول عمر بالا در مقایسه با رقبا می گردید که قابلیت تعمیر ارزان قیمت را برایتان فراهم کند ما به شما توربین jinme ME    را توصیه می کنیم که در ایران با برند croco  عرضه می شود .

 

خرید توربین ME


چه کسی آنلاین است؟

ما 4 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ملاقات در دفتر

hideخراسان رضوی ،مشهد ، مجیدیه

hideشماره تماس:05135315802

hideRaibodteb@gmail.com

ساعت کاری شرکت

hideشنبه-۴شنبه------- 8 صبح - 9 بعدظهر

hide۵شنبه ------------ 8 صبح - 5 بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید

.فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی رایبد طب یار

خبرنامه رایبد