Login to your account

Username *
Password *

hide

0915-508-7589

0513-531-5802

شماره تماس 7/24h

سبدخرید شما خالی است!

پرفروش ترین توربین جهان در سال گذشته میلادی!

کمپانی jinme   ادعا کرده که این توربین، پر فروش ترین توربین جهان در سال گذشته میلادی بوده است. امروز تصمیم گرفتیم که دلایل این پیروزی بزرگ jinme را بررسی کنیم. در نقد و بررسی تخصصی توربین jinme j2 همراه رایبد طب یار باشید.

بدنه و کیفیت ساخت:
این توربین دارای بدنه تیتانیومی است که باعث شده سبک تر و خوش دست تر باشد. اغلب توربین از جنس استیل ضدزنگ هستند و وزن بیشتری از این توربین دارند. البته سایر توربین های سری J نیز این ویژگی را دارند.

کارتریج و بلبرینگ ها:

Jinme برای j2 از کارتریج کپسولی و بلبرینگ های باکیفیت استفاده کرده است و طرح کارتریج، شبیه سازی شده ی pana-max-2 است که طراحی شرکت nsk است. پس هم انتظار صدای کم از این توربین داریم و هم طول عمر بالا. بیشترین خرابی توربین های دندانپزشکی مربوط به بلبرینگ آن است که این خرابی ها دلایل متعددی دارد. یکی از آن ها به کیفیت خود بلبرینگ ها بر می گردد. وجود بلبرینگ های باکیفیت در j2  سرعت بالاتری برای  گردش آن  ایجاد کرده است؛ سرعتی حدود 350-400 هزار دور بر دقیقه! پس می توان گفت انتخاب بلبرینگ های با کیفیت برای این محصول توسط jinme طول عمر و سرعت گردش روتور توربین را بالاتر برده است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی رایب طب یار توربین j2


سیستم آنتی­ریتِرَکشن:

همیشه بعد از قطع کردن هوای توربین مقداری گرد و غبار و مایعات به درون هِد توربین برمی گردد که در بلندمدت باعث خرابی کارتریج توربین و کاهش طول عمر آن می شود. J2 هم مانند سایر اعضای خانواده توربین های سری j این کمپانی،  دارای این سیستم آنتی­ریترکشن است که ازبازگشت گرد و غبار و مایعات به درون هد جلوگیری می کند و در توربین های معدودی در بازار این قابلیت مفید وجود دارد.

اسپری آب:

یکی از نقطه ضعف های سری j اسپری آب یگانه آن هاست. بهترین خنک­کنندگی برای فرز دندانپزشکی حین کار، زمانی اتفاق می افتد که اسپری آب توربین، سه­گانه باشد که در مورد این توربین این اتفاق نیفتاده است. البته مزایای فوق العاده دیگر این توربین تاحدودی این مسئله کم رنگ می کند.

صدای فوق العاده کم:

صدای ایجاد شده توسط توربین های دندانپزشکی تا حدودی به دلهره بیمار اضافه می کند! مخصوصا اگر بیمار، کودک باشد. کمپانی های تولید کننده اینسترومنت های دندانپزشکی، تمام تلاش خود را می کنند که محصولاتی کم­ صدا تولید کنند. کمپانی jinme هم از این گروه جدا نیست و تمام تلاشش را می کند که از قافله عقب نماند. در توربین j2   به دلیل استفاده از کارتریج کپسولی و طراحی مناسب، صدای تولید شده توسط این توربین زیر 60 دسی­بل است. البته در آزمایش های دیگر رکورد های بهتری هم برای این توربین ثبت شده است، اما در تمامی این آزمایش ها رکوردها زیر 60 دسی­بل بوده که با توجه به توربین های موجود در بازار می توان گفت jinme با تولید توربین های سری j در تولید توربین های کم صدا بسیار موفق بوده است. (رکورد ثبت شده در کارگاه مجهز رایبدطب، رکورد فوق العاده 42 دسی­بل بوده است!)

فرزگذاری:

J2 یک توربین پوش باتن چند مرحله­ای است که می تواند این اطمینان را داشت که هنگام کار، فرز به هیچ عنوان از شفت خارج نخواهد شد. مزیتی که کمپانی تولید کننده آن را (no fly) می نامد!

جمع بندی:

اگر به  دنبال خرید توربینی هستید که صدای فوق العاده کمی تولید کند، بلبرینگ های باکیفیتی داشته باشد، طول عمر بالایی داشته باشد و از همه مهم تر، قیمت فوق العاده مناسبی داشته باشد ما به شما j2 را پیشنهاد می کنیم. توصیه می کنیم این توربین را از دست ندهید!

خرید توربین j2 


چه کسی آنلاین است؟

ما 2 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

ملاقات در دفتر

hideخراسان رضوی ،مشهد ، مجیدیه

hideشماره تماس:05135315802

hideRaibodteb@gmail.com

ساعت کاری شرکت

hideشنبه-۴شنبه------- 8 صبح - 9 بعدظهر

hide۵شنبه ------------ 8 صبح - 5 بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید

.فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی رایبد طب یار

خبرنامه رایبد